فراپویش

فراپویش

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار
فراپویش

فراپویش

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

با حسین حرف بزن

گروه فـــــــراپویش | https://farapooyesh.blogsky.com

 مداحی کربلایی محمدحسین پویانفر محرم 1399 هیئت ریحانه النبی تهران

متن مداحی در ادامه مطلب  

متن مداحی:
با حسین حرف بزن محمدحسین پویانفر

کم نمیاد ازت اگه بهم محل بذاری

سالی یه بار ازت خبر میگیرمو گم میشم

سر قرار اومدی و دوباره بی قرارم

فدا سرت اگه دوباره حرف مردم میشم

تورو نمیبینن و طعنه میزنن به عشقم

بهم میگن عاشق یه کوه خیالی شده

دیوونه ها عادتشونه گریه ی شبونه

هر کی رو شونه ی تو گریه کرده خالی شده

مگه این نیست که تو توو قلب منی

واسه چی هرچی تو خوبی من بدم

همه میگن تو با کی حرف میزنی

من با پاره ی دلم حرف زدم

مگه این نیست که تو تو قلب منی

واسه چی هرچی تو خوبی من بدم

همه میگن تو با کی حرف میزنی

من با پاره ی دلم حرف زدم

من با پاره ی دلم حرف زدم

با حسین حرف بزن محمدحسین پویانفر

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسینی دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 09:52

بسیار خوب
باز هم از این فیلم ها بارگزاری کنید.
ممنون

از حسن و توجه شما؛ کمال تشکر و قدردانی را داریم.

با احترام / تیم پشتیبانی فراپویش

مهدی احمدی دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 09:51

عالی

از حسن و توجه شما؛ کمال تشکر و قدردانی را داریم.

با احترام / تیم پشتیبانی فراپویش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.